Group KS | Facility Services KS

Group KS - Facility management applicatie

applicatie
UX

Kwaliteit en een persoonlijke aanpak, voor elke klant. Deze waarden draagt Group KS hoog in het vaandel. Hier krijgt elke klant een persoonlijke aanpak en een oplossing op maat van uw behoeften. 

Group KS | Facility Services Management Software

Service van het hoogste niveau.

De klanten worden bij Group KS in al hun facetten op handen gedragen. Deze waarden willen ze bij Group KS altijd en overal kunnen garanderen en waarmaken. Met deze filosofie groeide Group KS uit tot de grootste facility services speler in en rond Antwerpen. Deze groei bracht uiteraard ook heel wat uitdagingen met zich mee.

 

Een consistente en oerdegelijke service voor hun klanten kan op wankele poten komen te staan naarmate een bedrijf groeit. Daarom heeft Media Belgium de opdracht gekregen om een custom applicatie te ontwikkelen om alle lopende projecten overzichtelijk en gestructureerd te kunnen gaan beheren.

 

Deze app maakt niet enkel het takenpakket eenvoudiger maar de consistente topservice creëert ook duurzame relaties met hun personeel en de klant.

Group KS | Facility Services Management SoftwareGroup KS | Facility Services Management Software

Group KS: Management applicatie 1.0

Efficiënt taakbeheer

Win tot 3 uur per week terug met gecentraliseerd beheer.

Real-time toegang Met deze applicatie in de hand kan een projectmanager op 10 werven tegelijk zijn.

 

Betere communicatie

De app verbetert klant-personeel communicatie en bevordert de klanttevredenheid met 45%.

 

Betere rapportage en analyse

Dankzij de nauwkeurig bewaarde data en het transparante overzicht is rapportering aan de klant nog nooit zo makkelijk geweest.

 

Historische gegevens en audit

Hiermee kun je altijd na een project een accurate assessment maken en processen optimaliseren. Zo bouw je een duurzame relatie op met je personeel en je klanten.

 

Group KS: Management applicatie 2.0

De intussen 4 jaar oude applicatie kreeg dit jaar een heuse make-over. Niet enkel op UX-vlak werden er enkele fantastische optimalisaties uitgevoerd maar ook op prestatievlak. Zo werd de app sneller, gemakkelijker en veiliger.

 

Verbeterde gebruikerservaring

Dankzij de nieuwe app, die nu is gebouwd met een Directus backend en Nuxt frontend, kunnen we aanzienlijke verbeteringen aanbrengen in de gebruikerservaring. Met een moderne en intuïtieve gebruikersinterface hebben we de navigatie vereenvoudigd en de algehele tevredenheid van de gebruiker vergroot. Wat de mobiele gebruikerservaring betreft, hebben we bijvoorbeeld de knoppen vergroot, waardoor de app nu nog gebruiksvriendelijker is op smartphones.

 

Betere integratiemogelijkheden

Met een bijgewerkte app op basis van Directus en Nuxt integreer je makkelijker met andere systemen. Dit automatiseert de gegevensinvoer en -uitvoer, vermindert handmatige fouten en bevordert een naadloze gegevensuitwisseling tussen verschillende afdelingen of systemen binnen je organisatie.

 

Verbeterde veiligheid en schaalbaarheid

Dankzij de herwerkte app met een Directus backend en Nuxt frontend implementeren wij de nieuwste beveiligingspraktijken en -protocollen. Hierdoor wordt de bescherming van gevoelige klantgegevens en bedrijfsinformatie versterkt. Bovendien is de app schaalbaarder, zodat deze beter kan meegroeien met de behoeften van je bedrijf naarmate het groeit.